Precision i marknadsföringen – rätt budskap till rätt målgrupp

Planerar du dina aktiviteter inför 2024? Netdoktor har den perfekta lösningen för att du ska kunna nå din målgrupp vid rätt tidpunkt.

Varför bör du välja Netdoktor?

  • Insikter från 20 års data: Med vår gedigna erfarenhet har vi samlat in data under två decennier, och nu vill vi dela med oss av den till dig. Vi hjälper dig att skräddarsy din marknadsföringsplan utifrån din målgrupps beteenden och preferenser.

  • Årshjulet för träffsäker marknadsföring: Vi har kartlagt söktrender månad för månad för olika problemområden, vilket resulterat i vårt årshjul. Med detta hjälpmedel riktar du din marknadsföring mot rätt målgrupp vid exakt rätt tidpunkt.

  • Målgruppsprecision i rätt kontext: När du annonserar hos Netdoktor, når du din målgrupp när de aktivt söker information om sina hälsotillstånd. Det innebär att din marknadsföring sker i en relevant och meningsfull kontext, vilket ökar chansen att fånga deras uppmärksamhet.

  • Kantar-undersökning som bevis: En nyligen genomförd undersökning från Kantar visar att Netdoktors besökare är en spegling av Sveriges befolkning. Dessutom besöker våra besökare apotek 22% oftare än besökare hos liknande hälsosajter. Det är din garanti för att nå en engagerad och köpstark målgrupp.

  • Mångsidiga marknadsföringslösningar: Oavsett om du vill lyfta en specifik produkt, en kampanj eller kanske en ny podd, har vi de verktyg du behöver. Vårt utbud inkluderar annonsering, riktade utskick, patientundersökningar, sponsrade textlänkar och native artiklar – allt för att maximera din exponering och påverkan.

Vårt mål är att hjälpa dig att nå din exakta målgrupp i rätt tid och på rätt sätt inför 2024. Tveka inte att kontakta oss redan idag så att vi tillsammans kan planera din marknadsföringsstrategi.

Vill ni veta mer? Kontakta Sanna Larsson,
+46 73 770 66 62,


  • kunskapstest-i-onkologi

Kunskapstest för ST i onkologi!

I vår genomför Svensk Onkologisk Förening för andra året i rad ett progressionstest tillsammans med Bonnier Healthcare Sweden. Målgrupp är landets drygt 50 ST-läkare inom onkologi. Syftet är att ge den [...]

Medibas Anna Nager leder skandinavisk tidskrift

Medibas chefredaktör Anna Nager har fått uppdraget att leda Scandinavian Journal of Primary Health Care (SJPHC), en vetenskaplig tidskrift vars huvuduppdrag är att publicera refereegranskade vetenskapliga originalartiklar inom allmänmedicin. Tidskriften ligger [...]

Vill du få en tydligare marknadsöverblick?

En effektiv analys – med Pharma Monitor Express kan läkemedelsbolag enkelt både överblicka och noggrant studera marknaden. Pharma Monitor Express är ett affärsoptimerande analysverktyg som visualiserar försäljningsstatistik och lägger grunden för en [...]

Anmäl dig till progresstest 2022

I höst genomförs progresstestet för ST-läkare inom allmänmedicin för tredje gången. Inför årets test har utveckling skett inom uppföljning och statistik. För dig som har ett aktivt Medibas-abonnemang ingår progresstestet i abonnemanget. [...]

Samarbete med Specialistföreningar

Bonnier Healthcare Sweden arbetar för att kunskapssäkra vården. I varje enskilt möte med vården ska patienten känna sig trygg i att den personal man träffar har tillgång till aktuell och evidensbaserad [...]

Om BHS

Läs mer om oss.

Våra tjänster

Läs mer om våra tjänster.

Karriär

Börja jobba med oss.

Nyheter

Läs våra senaste nyheter.

Kontakt

Kontakta oss.